Page 10 - Öğrenci_Değerlendirme_Formu
P. 10

2. ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
                  Bu form, öğrencilerin ikinci grupta yer alan “r-R, ı-I, m-M” ve üçüncü grupta yer alan “ü-Ü, s-S, ö-Ö, y-Y, d-D, z-
                  Z” harflerinin öğretim sürecini içerir.

                  Öğrencinin Adı ve Soyadı:                                                                                                      Tarih:
                  Sınıfı:                                                                       Okul Numarası:

                   ÖĞRENME                      SÜREÇ BİLEŞENLERİ                                 Boyayalım.
                   ALANLARI                                                              Evet       Hayır
                                Verilen görseller arasından öğrendiğim sesin geçtiği     J          L
                                görseli/görselleri seçerim.
                                Dinleme kurallarına uygun olarak dinlerim.               J          L
                                Dinleme esnasında konuşmaya dâhil olmak için uygun zamanda   J      L
                                söz alırım.
                             B     Sese karşılık gelen sembolü/harfi tanırım.            J          L
                                Görselden/görsellerden hareketle dinleyeceğim/izleyeceğim metin   J   L
                                hakkında tahminde bulunurum.                             J          L
                                Dinlediklerimi yaşantı ve ön bilgilerimle karşılaştırarak çıkarımda
                                                           Dinleme   Dinlediğim sesin bulunduğu sözcüklere örnekler veririm.   J   L
                                bulunurum.

                                                                                         J
                                                                                                    L
                                Dinlediklerimde/izlediklerimde geçen olayların sonrası hakkında
                                tahminde bulunurum.
                                                                                         J
                                                                                                    L
                                Seslere karşılık gelen sembolleri/harfleri ayırt ederim.
                                Dinlediğim/izlediğim metnin konusunu bulurum.
                                                                                                    L
                                                                                         J
                                dinlemelerine aktarırım.
                                Dinlememdeki/izlememdeki uygun davranışlarımı sonraki    J          L
                                Ön bilgilerimden hareketle dinlediğim sesin içinde geçtiği sözcükler   J   L
                                hakkında konuşurum.
                                Dinlediğim/izlediğim metni anlatırım.                    J          L
                                                                                         J
                                                                                                    L
                                Dinlediklerimi, izlediklerimi veya okuduklarımı kendi cümlelerimle
                               Konuşma   ifade ederim.                                   J          L
                                Öğrendiğim ses, hece, sözcük, cümleleri işitilebilir bir ses düzeyinde
                                söylerim.
                                Dinlediğimi/izlediğimi telaffuza dikkat ederek anlatırım.   J       L
                                Harf ve heceleri doğru seslendiririm.                    J          L
                                Sözcükleri doğru okurum.                                 J          J
                                                                                                    L
                                                                                         J
                                Basit ve kısa cümleleri doğru okurum.
                                Okuma   Telaffuza dikkat ederek okurum.                  J          L
                                Öğrendiğim ses, hece, sözcük, cümleleri işitilebilir bir ses düzeyinde

                                okurum.                                                  J          L
                                Yazma materyalini kurala uygun kullanırım.               J          L
                                Hece, sözcük ve cümleler yazarım.                        J          L
                                Görsellerle ilgili sözcük ve cümleler yazarım.           J          L
                                Harfleri temel formuna ve yazım yönlerine göre yazarım.   J         L
                                                                                         J
                                                                                                    L
                                Harf, sözcük ve cümleler arasında uygun boşluk bırakırım.
                                                                Yazma   Harflerin büyük yazılışını yerinde kullanırım.   J   L
                                Büyük harfleri kuralına uygun yazarım.
                                                                                         J
                                                                                                    L
                                                                                                    L
                                                                                         J
                                Yazılarımda noktalama işaretlerini (nokta, kesme işareti, soru
                                işareti, virgül, ünlem) kuralına uygun kullanırım.
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15