Page 15 - Öğrenci_Değerlendirme_Formu
P. 15
ÖĞRENCİ GÖZLEM FORMU
Bu form, öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin yapılan çalışmalara katılma durumlarını gözlemek amacıyla
hazırlanmıştır.
Öğrencinin Adı ve Soyadı: Tarih:
ÖĞRENCİDE GÖZLENECEK DAVRANIŞ DERECELER
Her Sıklıkla Bazen Nadiren Hiçbir
zaman zaman
A. HAZIRLIK
Ön hazırlık çalışmalarına katılır.
Zihinsel hazırlık çalışmalarına katılır.
Harfi tanıma ve tahmin etme çalışmalarına katılır.
Amaç belirler.
Tür, yöntem ve teknik belirler.
B. ANLAMA
Görsel okuma çalışmalarına katılır.
Dinleme çalışmalarına katılır.
Öğretmenin anlattıklarını dinler.
Arkadaşlarının anlattıklarını dinler.
Okuma çalışmalarına katılır.
Metni inceleme çalışmalarına katılır.
Söz varlığını geliştirme çalışmalarına katılır.
C. İLİŞKİLENDİRME
Günlük hayatla ilişkilendirme çalışmalarına katılır.
Disiplinler arası ilişkilendirme çalışmalarına katılır.
Ç. ANLATMA
Zihinsel hazırlık çalışmalarına katılır.
Sınıf içi etkinliklere katılır.
Konu ve amaç belirler.
Yöntem ve teknikleri belirler.
Konuşma çalışmalarına katılır.
Yazma çalışmalarına katılır.
Söz varlığını kullanır.
D. ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Yönergeleri yerine getirir.
İpuçlarını izler.
Süreç değerlendirme çalışmalarına katılır.
Sonuç değerlendirme çalışmalarına katılır.

