Page 15 - Öğrenci_Değerlendirme_Formu
P. 15

ÖĞRENCİ GÖZLEM FORMU

               Bu form, öğrenme-öğretme sürecinde öğrencilerin yapılan çalışmalara katılma durumlarını gözlemek amacıyla
               hazırlanmıştır.

               Öğrencinin Adı ve Soyadı:                                                                    Tarih:

                 ÖĞRENCİDE GÖZLENECEK DAVRANIŞ                             DERECELER

                                                            Her       Sıklıkla   Bazen   Nadiren   Hiçbir
                                                            zaman                                zaman
                 A. HAZIRLIK
                 Ön hazırlık çalışmalarına katılır.
                 Zihinsel hazırlık çalışmalarına katılır.
                 Harfi tanıma ve tahmin etme çalışmalarına katılır.
                 Amaç belirler.
                 Tür, yöntem ve teknik belirler.
                 B. ANLAMA
                 Görsel okuma çalışmalarına katılır.
                 Dinleme çalışmalarına katılır.
                 Öğretmenin anlattıklarını dinler.
                 Arkadaşlarının anlattıklarını dinler.
                 Okuma çalışmalarına katılır.
                 Metni inceleme çalışmalarına katılır.
                 Söz varlığını geliştirme çalışmalarına katılır.
                 C. İLİŞKİLENDİRME
                 Günlük hayatla ilişkilendirme çalışmalarına katılır.
                 Disiplinler arası ilişkilendirme çalışmalarına katılır.
                 Ç. ANLATMA
                 Zihinsel hazırlık çalışmalarına katılır.
                 Sınıf içi etkinliklere katılır.
                 Konu ve amaç belirler.
                 Yöntem ve teknikleri belirler.
                 Konuşma çalışmalarına katılır.
                 Yazma çalışmalarına katılır.
                 Söz varlığını kullanır.
                 D. ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
                 Yönergeleri yerine getirir.
                 İpuçlarını izler.
                 Süreç değerlendirme çalışmalarına katılır.
                 Sonuç değerlendirme çalışmalarına katılır.
   10   11   12   13   14   15   16