Page 13 - Öğrenci_Değerlendirme_Formu
P. 13

2. ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

               Bu form, dördüncü grupta yer alan “ç-Ç, b-B, g-G, c-C, ş-Ş” ve son grupta yer alan “p-P, h-H, v-V, ğ-Ğ, f-F, j-J”
               harflerinin öğretim sürecini içerir.

               Öğrencinin Adı ve Soyadı:                                                                                                      Tarih:
               Sınıfı:                                                                                Okul Numarası:

                 ÖĞRENME                     SÜREÇ BİLEŞENLERİ                                 Boyayalım.
                 ALANLARI                                                             Evet      Hayır
                             Verilen görseller arasından öğrendiğim sesin geçtiği     J         L
                             görseli/görselleri seçerim.
                             Dinleme kurallarına uygun olarak dinlerim.               J         L
                             Dinleme esnasında konuşmaya dâhil olmak için uygun zamanda   J     L
                             söz alırım.
                          B     Sese karşılık gelen sembolü/harfi tanırım.            J         L
                             Görselden/görsellerden hareketle dinleyeceğim/izleyeceğim metin   J   L
                             hakkında tahminde bulunurum.
                             Dinlediklerimi yaşantı ve ön bilgilerimle karşılaştırarak çıkarımda   J   L
                                                        Dinleme   Dinlediklerimde/izlediklerimde geçen olayların sonrası hakkında   J   L
                             bulunurum.
                                                                                                L
                                                                                      J
                             Dinlediğim sesin bulunduğu sözcüklere örnekler veririm.
                             tahminde bulunurum.
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Sese karşılık gelen sembolü/harfi ayırt ederim.
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Dinlediğim/izlediğim metnin konusunu bulurum.
                             dinlemelerime aktarırım.
                             Dinlememdeki/izlememdeki uygun davranışlarımı sonraki    J         L
                             Ön bilgilerimden hareketle dinlediğim sesin içinde geçtiği sözcükler   J   L
                             hakkında konuşurum.
                             Dinlediğim/izlediğim metni anlatırım.                    J         L
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Dinlediklerimi, izlediklerimi veya okuduklarımı kendi cümlelerimle
                            Konuşma   ifade ederim.                                   J         L
                             Öğrendiğim ses, hece, sözcük, cümleleri işitilebilir bir ses düzeyinde
                             söylerim.

                             Dinlediğimi/izlediğimi telaffuza dikkat ederek anlatırım.   J      L
                             Harf ve heceleri doğru seslendiririm.                    J         L
                             Sözcükleri doğru okurum.                                 J         L
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Basit ve kısa cümleleri doğru okurum.
                             Okuma   Telaffuza dikkat ederek okurum.                  J         L
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Öğrendiğim ses, hece, sözcük, cümleleri işitilebilir bir ses düzeyinde
                             okurum.
                             Hece, sözcük ve cümleler yazarım.                        J         L
                             Harfleri temel formuna ve yazım yönlerine göre yazarım.   J        L
                                                                                      J
                                                                                                L
                             Harf, sözcük ve cümleler arasında uygun boşluk bırakırım.
                                    Yazma   Harflerin büyük yazılışını yerinde kullanırım.   J   L
                                                                                                L
                             Büyük harfleri kuralına uygun yazarım.
                                                                                      J
                              Yazılarımda noktalama işaretlerini (nokta, kesme işareti, soru   J   L
                             işareti, virgül, ünlem,) kuralına uygun kullanırım.
   8   9   10   11   12   13   14   15   16