Page 2 - Öğrenci_Değerlendirme_Formu
P. 2

İLK OKUMA YAZMAYA HAZIRLIK SÜRECİ

                                                        1. KONTROL LİSTESİ
                  Bu form, ilk okuma yazmaya hazırlık çalışmalarını içermektedir.

                   Öğrencinin Adı ve Soyadı:                                           Tarih:

                   SÜREÇ BİLEŞENLERİ                                                   Evet        Hayır
                   Dinlediği sesin kaynağını tahmin eder.
                   Doğal ve yapay ses kaynaklarından çıkan sesleri ayırt eder.
                   Yazma materyalini kurala uygun kullanır.
                   Boyama ve çizgi çalışmaları yapar.



                                                   2. ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU

                  Bu form, ilk okuma yazmaya hazırlık çalışmalarını içermektedir.

                  Öğrencinin Adı ve Soyadı:                                                                                      Tarih:
                  Sınıfı:                                                                  Okul Numarası:

                   ÖĞRENME                      SÜREÇ BİLEŞENLERİ                              Boyayalım.
                   ALANLARI                                                            Evet        Hayır
                                Dinlediğim sesin kaynağını tahmin ederim.              J           L

                                 Dinleme   Doğal ve yapay ses kaynaklarından çıkan sesleri ayırt ederim.   J   L

                                Yazma materyalini kurala uygun kullanırım.             J           L
                                      Yazma   Boyama ve çizgi çalışmaları yaparım.     J           L






                                                       3. DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI

                  Bu form, ilk okuma yazmaya hazırlık çalışmalarını içermektedir.

                  Adı ve Soyadı:                                                         Tarih:

                   1-Geliştirilebilir. 2-Orta düzeyde. 3-Yeterli. 4-Üst düzeyde.
                                                                                       DÜZEYLER
                   SÜREÇ BİLEŞENLERİ                                                   1     2     3    4
                   Dinlediği sesin kaynağını tahmin eder.
                   Doğal ve yapay ses kaynaklarından çıkan sesleri ayırt eder.
                   Yazma materyalini kurala uygun kullanır.
                   Boyama ve çizgi çalışmaları yapar.
                                                      Bu değerlendirme formundan öğrenciler en fazla 16 puan (ölçüt sayısı x düzey sayısı) alabilirler. Önemli olan eksikleri olan
                               öğrencilerin eksik olan ölçütlerle ilgili becerilerini geliştirmede yardımcı olmak ve öğrenciyi üst düzeye çıkaracak önlemleri
                               almaktır.
                  1 - 4 arası   :  Öğrenci ölçülmesi hedeflenen bilgi ve beceriler bakımından yetersizdir.
                  5 - 8 arası   :  Öğrenci ölçülmesi hedeflenen bilgi ve beceriler bakımından geliştirilebilir düzeydedir.
                  9 - 12 arası   :  Öğrenci ölçülmesi hedeflenen bilgi ve beceriler bakımından orta düzeydedir.
                  13 - 16 arası  :  Öğrenci ölçülmesi hedeflenen bilgi ve becerileri kazanmıştır.
   1   2   3   4   5   6   7